Konsten att inte sova

Efter jobbet igårnatt blev det minsann ingen sömn. Snabbt hem och ta en dusch, handla powerking och packa ner minimajs.
 Sen körde jag till Åhus och mötte upp Sofia för att sedan bege oss ner till beachen. Och för er som inte vet så pågår just nu årets höjdpunkt på åhusbor och handbollsfantaster, Åhus Beachhandboll. Några av mina kära arbetskamrater nere från packningen hade varit ambitiösa och startat ett eget lag i företagsklassen. Så givetvis så kände jag att jag var tvungen att titta på de, och förövrigt var jag även tränare. Inte för att jag tror att jag skötte mitt jobb så väldans bra. Men man gör väl vad man kan.
 Hur som helst så tog de sig till kvartsfinal där de förlorade med ett mål mest tack vare en värdelös domare. Och laget de mötte hade massa småbarn med. Sist jag kollade så brukar man inte jobba på något företag när man är 14-15. Men det är bara min personliga tanke.

32 timmar utan sömn är grejer det.

Iallafall så kostar det numera 60 spänn för att gå in på området, ganska fjantigt eftersom jag är fattig. Därför känner jag att jag måste dit idag också, mest bara för att få ut det mesta av mina pengar liksom.

Sen ikväll blir det kalasande tror jag, kalas i Åhus för en gångs skull och mys på de få trevliga "uteställen" som finns i Åhus. Me like.


Nu måste jag dock tvätta lite kläder eftersom att det är klädbrist imin gagagagarderob.



För jag har tagit studenten! (På tal omingenting men jag hittade nyss bilden som Anna hade lagt upp)

Petra2 Petra1 och Gustav- Det kallar jag kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0