Nej, jag är faktiskt 19.

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.



1. Hur mår du idag? Overload
2. Kommer du komma långt i livet? I Wanna Rock
3. Hur ser dina vänner dej? Alla som inte dansar
4. Kommer du gifta dej? Riot Girl
5. Vad är ditt livs themesong? Nu
6. Vad är ditt livs historia? Wicked Game
7. Hur är skolan för dej? What's My Age Again?
8. Hur kan du komma framåt i livet? Cash och Clash
9. Hur kommer imorgon vara? Make Some Noise
10. Vad är det bästa med dina vänner? Gold Digger
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Sister Blister
12. Vilken låt beskriver dig bäst? So Deep Inside
13. Hur är det med ditt liv? Into The Fire
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning? Bootylicious  HAHAHAHAHAHAHA
15. Hur ser världen dig som? Det Kommer Bara Leda Till Nåt Ont
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Come On Baby
17. Vad tycker dina vänner om dig? En Midsommarnattsdröm
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Under The Rose
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Back In Black
20. Har du en djup och mörk hemlighet? Blue Suede Shoes
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? Kung Av Sand
22. Hur kan jag göra mig själv glad? Red Flag
23. Kommer jag någonsin ha barn? How Do You Do It
24. Vad är några bra tips till mej? Wasted Years
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? Perfect World
26. Vad är min danssång? Nobody Puts Baby In The Corner


Luring.

Kommentarer
Postat av: Hessan

nemen vems tröja är det där petra andersson?! ;)

2008-07-28 @ 10:44:43
Postat av: Petra

Äsch, det är sådant man inte riktigt vet om. Men den ser ut att lukta gott iallafall :)

2008-07-29 @ 08:25:43
URL: http://limaverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0