God(?)morgon.

Min buss går nu. Om exakt en minut när detta skrivs kör min buss. Hejdå bussen. Fast jag har ändå körkort. Tänka sig att det skulle kunna komma till nytta en sådan här dag. NU går bussen!

Fast trots detta ska jag inte ligga på latsidan, nähä! Om exakt tio minutas ska jag ratta hem till Frida  och sen ska vi bege oss till la escuela. Egentligen börjar vi inte förren halv tio men vi kom fram till att vi nog lärde oss mer till psykologiprovet om vi diskuterade. Börjar bli ganska trött på att läsa kladdiga anteckningar. Trots att jag var duktig och skrev mina anteckningar rent så gick de inte att skriva ut de.Nahedå, för bläcket var tydligen slut och det har ingen uppmärksammat. Jag längtar tills mor kommer hem från Göteborg ikväll så att vi kan få lite ordning i hushållet.


Borsta tänderna hade kanske varit härligt?



                 
  8 DAGAR .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0