Noll motivation.

Igårkväll skulle jag egentligen pluggat till Hitsoriaprovet som vi ska ha första lektionen idag. Men gjorde jag det? Nej. Jag låg och halvsov och gnoffsade i min säng istället. Inte så fruktansvärt smart kanske men vad ska man göra när motivationen sviker? Hur som helt så kommer detta nog leda till ett ig, inte så jävla smidigt gjort av mig kanske men dessa veckorna har tagit kål på mig. Så jag får väl helt enkelt nöja mig med ett g i betyg och le och se glad ut.

 Men nu till det lite mer positivare! vi åker om 2 dagar! om 2 dagar så sitter vi på flygplatsen, antagligen har vi redan checkat in och väntar på att få gå på planet. Kärlek kärlek.

Imorgon blir det våffellångfredag hemma hos anna, eftersom vi faktiskt missar våffeldagen under resan så kändes inte detta mer än rätt.

Nu går min buss om 25 minuter och jag sitter fortfarande i pyjamas. Kanske får bli lite snabba ryck nu.


Over and out!

Kommentarer
Postat av: malin

haha jag hade mitt i tvåan, och nu sista är det lugnt faktiskt.. bara projektarbetet som måste vara klart om en vecka :O

2008-03-20 @ 08:20:08
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: E och J

god morgon!

sovit gott? :)

2008-03-20 @ 08:53:45
URL: http://beautifulbeatific.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0