Trevlig resa!

Innan idag var jag och Anna minsann inne och växlade pengar. Av mina 2825 kronor fick jag hela 290 euro, tänka sig vilken tur! Turlig som jag är hade jag ytterligare 40 euro i mina gömmor så det blev brabrabra.

Just nu sitter jag och skriver (ska skriva) en written analysis of The Accidental by  Ali Smith. Om någon någonsin funderar eller överväger att läsa denna boken. Gör det inte. Åtminstone inte på engelska och absolut inte om du ska skriva en analys om den. Det är iallafall min åsikt, och sist jag kollade så var alltid min åsikt den enda rätta.


Fast de har massa sexuella realtioner i denna boken, så om man gillar tantsnusk så kanske den inte är helt fel. Eller jo.

Kommentarer
Postat av: Anna är bäst

Jag skulle vilja påstå att min åsikt kommer sneppet före din. Men i brist på åsikter från mig så går dina bra ;)

2008-03-17 @ 14:43:18
Postat av: Anna

jaja, kom inte här och märk ord nu Miss nowitall! :P Fönsterplats till sig? Svar ja! katjing! Sugen på att skriva engelska? svar nej!

2008-03-17 @ 14:47:16
Postat av: Anna

har jag dyslexi så har du fan borderline! jag känner att du har stark social fobi till exempel. Du vågar inte yttra dig bland mycket folk och ställer aldrig upp på kort och sådant. Dålig stil Petra! hahahaha. Snoppe i muttan?

2008-03-17 @ 14:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0