Var tog våra påskägg vägen?!

Det brukar vara tradition på vår skola att det göms påskägg lite härochvar innan lovet. Så imorse var ändå en rätt munter morgon när man kom på att det faktiskt var dagen innan lovet och det betyder påskäggsletning!
 Men när vi väl kom till skolan så möttes vi av en lapp, -"Påskharen är sjuk. ...So long."
Suckers, jag saknade påskäggen! skäms.

Sen var det Öbingo som jag har nämnt tidigare. Tyvärr hade de endast kanske 4 versioner av lottolapparna och detta resulterade såklart i att de som hade samma lappar vann. Hela tiden. För om en hade fått bingo fick 20 till det. Och då kunde de ringa in direkt efter första nummret drogs efter andra vinsten. Dumt system.

Iallafall så reser jag snart, jag ska försöka sysslelsätta mig så mycket som möjligt så att tiden går fort. Hur gör man det på bäst sätt?!

Kommentarer
Postat av: STINA,- HON SOM ÄR GRYMMAST

ja skäms skäms skäms på allt idag och jag skämdes på bingÖ haha.
kan du inte bara erkänna att du valde att prata om dödsstraff baara för att jag har det ;) haha.
vet du vad petra? jag vill faktiskt önska dig & co en riktigt trevlig resa, faktiskt :)

2008-03-20 @ 23:08:39
URL: http://stinamander.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0