Barpassning och psykologi.

Satt uppe med min psykologi-uppsats hela natten igår. Nu hoppas jag verkligen att den har blivit bra eftersom min hjärna inte själv kan klura ut det. Jag har blivit förblindad av min egen skrift.

Inga bläckpatroner, usb-minnet glömt i skolan. Hoppas att man får lov att maila.
Annars ligger jag illa till.

Ikväll ska alla ut och partaja, men jag ska tjäna pengar istället för att göra av med de. Det låter otroligt bra eftersom jag måste betala Hultanbussen snarast, så stod det iallafall i mailet. Men nu är det ju så att jag inte har någon biljett. Det kommer jag inte ha förren den 25e möjligen den 23e om jag har tur. Och om de är slutsålda då så måste jag nog döda migsjälv, eller någon annan.

Jag kommer att få magsår av att tänka på detta och av att tänka på samhällsuppsatsen, historiaarbetet, geografiprovet, religionsprovet.

Vilken idiot sa att sista terminen på gymnasiet skulle vara slapp?

Kommentarer
Postat av: alec

om inte jag minns fel så har vi inget geografi prov :D

2008-05-10 @ 19:34:01
URL: http://alece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0