Köttfabriken.

Och så var det åter dags att slänga ner sitt pick och pack i väskan och bege sig. Enda skillnaden denna gången är att jag inte har vaknat fem minuter innan jag måste köra hemifrån.
 Detta kan bero på att jag fick gå upp halv sex för att gå ut med hunden. Nu hoppas jag bara att han klarar sig tills jag kommer hem. Sen måste stackaren vara ensam igen.
För efter eftermiddagsprommisen blir det till att köra direkt till flygplatsen. TIden känns ganska mycket bättre denna gången när jag slipper gå upp mitt i natten för att köra till malmö.

Undrar vad jag kommer att få göra på mitt kära jobb idag. Klippa korv? Packetera pålägg? Palla skinkor?
Frågorna är många men mest av allt hoppas jag på att jag får lov att stanna i sous-viden med mina kära skinkor och vara köra på flowaccen hela dagen. Det hade varit ganska nice.

Nu måste jag däremot köra.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0