Äntligen

10.40 fick jag äntligen tid på vårdcentralen. Nu hoppas jag att de kan ge mig någon mirakelmedicin som botar slemhosta och tar bort magont.
För om jag verkligen har blivit laktosintolerant vill jag inte vara med längre.

Jag hade precis ett väldigt uppmuntrande och humoristiskt samtal med en inte så engelsktalande Hasan på msn. Ni vet han där askoppstömmaren från Mi casa es su casa som inte kunde räcka ut tungan som normalt folk. Ni vet.
Jag ska nog ta och se om jag har någon liten bild på han så kan ni nog minnas..
 Inte han läskiga linslusen utan han halvkisande ölhävaren i bakgrunden. Ni vet.





Förresten så bokade jag nyss tågbiljetter. Helgen vecka 47 blir det Kalmar för mig. Ohja.
Det är nu när man jobbar och tjänar pengar som man kan hälsa på sina försummade vänner.
Det är nu när man slipper läxor och andra måsten som man kan hälsa på.

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Helt underbart att du ska hälsa på! Blir första kompisen som tar sig i kragen och besöker Norrland. Haha! Vi har ju mängder att prata om så vi verkligen kommer i fatt. Pusspuss

2008-10-22 @ 11:16:49
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0