Frustrationen ökar

Jag blir så frustrerad på människor ibland.

Nu när jag verkligen har tagit tag i mitt liv och bestämt mig för att det blir usa först och inget annat larv emellan försinkar andra människor mig.
 Som jag säkert har sagt innan behöver jag 4 stycken bilder på mig och barn. Som enligt de ansvariga ska vara i en trevlig miljö där alla ser glada ut. Och det var ju lite tråkigt.
För jag hade planerat att ta kort på gråtande barn som sitter i rännstenen medan jag står pekandes och skrattandes brevid.
Pucko.
 Men den familj med 3 barn som jag har passat verkar ha ett väldigt hektiskt schema. För jag får aldrig tag på de. Och när jag väl fick tag i de förra veckan skulle de enbart bestämma dag och sedan höra av sig till mig. Men så har det inte blivit..
Jag får väl ringa imorgon igen. Jag hatar att tjata eftersom det är de som gör mig en tjänst på ett sätt.

Det verkar iallafall gå bättre för Sofia med familj letandet och nu vill jag också komma igång.
Efter ett långt prat med Frida så blev jag helt bestämd och framför allt taggad att åka.



Sverige lockar inte det minsta.

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Ja ibland är man lite galen. Haha! Då bokar vi vecka 47 tycker jag! Jag har tv-kurs då så jag vet inte när jag slutar på fredagen men det är det minsta problemet. Hehe! Så kul att du bestämt dig för USA! Du behöver ju träffa annat än döda grisar på Scan. ;)Bara följ ditt hjärta gumman så blir det toppen!

Pusspuss

2008-10-21 @ 22:29:42
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0