Helgfun

Mår betydligt bättre idag, lite huvudvärk bara men det har väl aldrig hindrat någon.
Så imorgon blir det till att dra sig till jobbet igen. Känns ganska meningslöst när det bara är en dag kvar på veckan men är man frisk så är man.

Så med tanke på att sjukdomen är på bättringsvägen så blir det nog lite kalas i helgen ändå.
Blir dock en otroligt lugn fredag så att jag kan vila upp mig lite. Men på lördag blir det allt annat än lugnt skulle jag vilja påstå.
 Jag vill ha tarkan-dans blandat med alkohol och mina bästaste vänner.


Bara om min kära Göteborgare kan sluta upp med att vara så himla sjuk och komma ner hit imorgon!
Fjant



Varför måste allt vara så himla komplicerat alltid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0