Sluttjatat

För att jag ska kunna släppa denna Alanya-febern som omger mig lite blir det bildvisning.
Såkanske ni slipper mitt tjat ett litet tag. Med ganska stor betoning på litet tag...

 Wanja trivs väldans bra med att sitta ensam på flyget, vi gav henne en öl sen blev hon nöjd.
   Första kvällen, jag försöker som vanligt visa mina fina visdomständer
 Andra hälften, Anna tycker tydligen att man är fräsig om man inte kollar in i kameran. 
   Festliga drinkar på Hotellets Turkiska Afton. Människan i bakgrunden ser dock ut som en blandning mellan Anna och Wanja. Röstar nog på Wanja ändå. Det hänger på håret.
    In the moment.
 Seriösa bilder är helt klart min grej.
    Anna och Petra myser med vår kära alex/ahmet.
  Vi fick massa blommor sista kvällen.
  Och det var även denna kväll jag "fyllde år" och fick en fin drink.
   Och detta är den hemliga morgonen efter.



   Miss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det där med att kolla i kameran har jag inte riktigt lärt mig=)

2008-10-13 @ 01:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0