Äntligen

Idag har jag tagit första steget till att bli en Sundare och Friskare människa. Allt för sällskapsresan va!

Nej på riktigt har jag åter igen tagit tag i mitt liv men denna gången ska det bli skillnad.

Köpte medlemskort på Åhus träningscenter idag och deras service var minsann inte att leka med!
Blev helt otroligt bra bemött och fick privat tränings-rådgivning innan jag köpte mitt kort. Där de frågade vad jag ville få ut av min träning och hur de kunde hjälpa mig att uppnå maximal träning.
 Nästa måndag är det dags att träffa en personlig tränare och gå igenom mitt tränings-schema mer grundligt.


No more fat-kid.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaha minsann =) Vad kul :) Jag kan me så bestäm du :D

2008-09-09 @ 19:29:32
URL: http://tipperary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0