Sensual.

Idag satt vi och mös med fika och mat inne i staden. Och i vi ingår mina resevänner.

Beställde lite alkoolhaltiga drycker att förtära på bussen eftersom vi har hört från många och säkra källor att busstransfern tar två timmar.
 Förkrök på bussen är aldrig fel.  Har jag hört.


Hur som helst så förutspår jag fint väder. Det är egentligen allt som behövs. För om jag får lika dåligt väder som vi fick på påsklovsresan så vill jag inte vara med längre.
Solgaranti?


Någon som egentligen vill veta vad jag ska göra imorgon? GISSA!

Jomenvisst ska jag leka med julskinkor igen. Mest bara för att ni alla ska skänka mig en tanke på julafton. Mähä. (lite oväntat det där)



Okej, helgen blev ett litet misstag. Eller ganska stort.

Men låt mig va, igen!

Kommentarer
Postat av: Wanja

Jag har hört att man inte ska ha ångest för sånt man gör när promillen inte står på noll. Så nu tycker jag att du sätter på dig en singelring och gör en favorit i repris nästa helg! Jag vet att du gillar det.

2008-09-10 @ 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0