Turkland kunde gett vuxenpoäng.

Nu var det 4 dagar och fem timmar sen jag skrev mitt senaste blogginlägg.
Jag vet att ni är extremt besvikna på mig men för en gångsskull har jag tagit tag i mitt liv.

Kalla mig gärna duktig.

- Jag har skrivit klart mina tack-kort
- Jag har skickat in alla mina au-pair papper
- Jag har tränat minst 4 pass i veckan i minst 3 veckor nu, eller kanske 2..
- Jag har börjat packa liite kläder
- Jag har tagit avstånd från idioter
- Jag har blivit 2 snäpp mer vuxen skulle jag vilja påstå.


För på lördag åker vi till Turkland och jag är så happy happy.

Skrattfnatt på jobbet idag, allt för att överleva i julskinkedjungeln.


Kommentarer
Postat av: stina

kom när du vill dude soffan e ledig höhöhö .

men asså TURKIET !?!?! vafalls, när fan blev du into kebab? HUH!?

2008-09-25 @ 14:27:37
URL: http://stinamander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0