Godmorgon!

Hallå mina kära vänner!
Nu blev ni allt förvånade va? Att jag faktiskt skriver ett inlägg bara för er, wohoo!

Idag började jag jobba klockan åtta, Charlotte är sjuk så åkte till skolan och lämnade snackbag (eftersom det var hennes dag idag) sen kom jag hem och Doug berättade att jag kunde gå och lägga mi igen. Tack för den du!
Så nu ska jag snooza litegranne och sen åka hem till Helena och hälsa på den nya aupairen.
Blir säkert bra ska ni se. Men jag vill inte att Helena ska åka hem (buhuuuuuuuuu).

Förövrigt så var helgen toppen toppen men nu är jag fattig. För många shots på nattklubb är aldrig bra har jag hört..


Ska Verkligen försöka skriva varje dag nu så att ni vet att jag lever, men det är väldans lätt att glömma. Skaffa Facebook istället!

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Har Facebook men tycker detta är mysigare! Är åter i Kalmar för skolstart men redan efter tre timmar saknar jag Höör. Har inte bott ensam sen i juni så det är sjukt jobbigt. Usch. Här sitteer jag och bölar som har närmare hem än dig. Nu får jag rycka upp mig! Kramar och pussar i massor

2009-08-31 @ 18:36:29
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/
Postat av: Lina

HEEJ! Åh gud va kul.. jag är helt rädd att jag skulle vara ensam i Denver!! Hade varit jätte roligt om vi kanske kunde ses när jag kommer? Jag landar i Denver den 16 okt! :) Hur är din familj? Kram!

2009-08-31 @ 21:09:22
URL: http://linaindenver.blogg.se/
Postat av: Görel

Okej.. Ska försöka lite facebook, men bloggen är bra ändå! Kramiz

2009-09-03 @ 11:07:17
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0