Hallå i Lingonskogen.

Jomen jag vet att min uppdatering är under all kritik MEN nu var det ju såhär att jag är i usa.
Möjligheternas land.
Egenligen inte så många möjligheter i sikten men däremot ganska mycket partajande och andra festligheter.
Jag gör iallafall mitt bästa med att lägga upp bilder på facebook och det lyckas jag ganska bra med i omgångar sådär.
 
Helena har lovat mig att hon ska gästblogga en annan dag. Det kan bli KUL!

Men på riktigt, för er stackare som inte har fb ska jag verkligen försöka lägga upp lite mer inlägg och bilder här.
Jag ska verkligen göra mitt bästa det lovar jag.

Nu ska jag ta hand om ungarna.
adjööö

Kommentarer
Postat av: Roger Olsson

HURRA HURRA nu blev olsson glad:-))) ha de gott Petra kram på dej

2009-08-04 @ 08:57:55
Postat av: Emma

Tummen upp för dig ;P

2009-08-05 @ 17:10:11
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja jo, nu känns din uppdatering ganska kritisk! ;P

2009-08-28 @ 15:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0