Bachelor Culch

Sitter nu uppe i bArgen hos Linalilla, hade en jävla helvetesfärd upp hit! Blev värta snöovädret så att bilarna körde i 15mph, galet!
Sen när jag tillslut efter många om och men hitade hit slirade jag som aldrig förr, sjukt läskigt men nu är jag här iallafall! Och nu sitter vi och är väldans sociala på varsin data, mohahah.
 Har börjat planera morgondagen, hottub, skridskor och festande står på schemat änsålänge. Me like!
Förresten blev jag stoppad av en polis idag igen. Mindre än en veckas mellanrum. Go Petra! Denna gången fick jag ingen bot iallafall, polisen bara flörtade. HAHA. Nej men jag fattade inte riktigt vad jag hade gjort fel, ngt fjantigt som inte jag tycker är fel egentligen men Jaja, shit happens.


Nu ska vi väl försöka vara lite sociala med varandra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0