How you doin'?

Sådärja, då var man vaken och härligt utvilad! Jag har efter många om och men tagit bort den feta dun-madrassen som jag hade i min säng. Jag vet att alla andra älskade den men det blev helt enkelt för mjukt för mig. Men nu efter att den är borta sover jag som en gud, eller iallafall som en prinsessa.

Idag är det återigen en ledig dag. Har kommit på att det är ganska tråkigt att vara såhär mycket ledig när man är aupair. För alla andra jobbar, och de flesta av mina amerikanare är borta över julen. Typiskt
 Men jag tänkte iallafall vakna till lite och sen bege mig till gymmet, eller bara ut och gå. Det är så fint väder ute idag så vet inte riktigt om jag vill spendera dagen inomhus. Sen efter det har jag inget planerat. Kanske ska åka hem till Josh och co och umgås lite med Alex innan han flyr upp till evergreen igen. Men det blir nog inte förrän ikväll isåfall.

Frukost låter ändå helt okej i mina öron, ska nog ta och göra mig en kalkonmacka eller en skål med gröt. Mummma!


Ha en fin dag/kväll (beroende på vart i världen ni befinner er) mina kära vänner-

Kommentarer
Postat av: Berfin

kalkonmacka hahahaha :P !! låter bara sjukt kul :P

2009-12-23 @ 16:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0