It's Alive!

Äntligen lever min data igen! Är väldigt konstigt att gä tillbaka till detta tangentbordet igen och jag trycker hela tiden pa a istället för å och ä och pa o istallet för ö. Sjuktligt frustrerande.

Förresten så var jag inne på World Market idag och köpte mig en liten chokladtomte en flaska Saturnus Glögg och så en liten flaska med julmust. Vad hände där? Sen när började jag gilla julmst egentligen? Tror nog att det är samma fenomen som med lingonsylten. Har aldrig gillat det hemma men nu när man befinner sig i usa och det inte är så lätt att få tag på måste man givetvis ha det. Störda cravings som jag ligger inne med.

Nu ska jag iallafall sova för imorrnbitti ska jag ut och slire i snön igen, toppen. Förövrigt är det nu ca 20- här. Alla är galna, ingen går utanför dörrarna och ingen minns när det var såhär kallt.
För er som vill veta varför så har jag svaret, jag är här!
Colorado hade sin kallaste och regnigaste sommar på år och dar och nu blir det kallare än någon någonsin kan minnas att det har varit. Usa älskar mig så är det bara!


Ha det fint mina kära vänner!


Kommentarer
Postat av: sabbi

haha :D

jag har tyvärr bara mitt pass och körkort :/

2009-12-09 @ 11:17:52
URL: http://sabbi.webblogg.se/
Postat av: Görel

Ja- USA älskar säkert sin Petra!

2009-12-09 @ 18:03:12
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0