Julabadet.

Sådärja, nu har jag nyss julstädat hela källaren. Kände att jag ville ha lite snyggt såhär i juletider. Sen imorrn är det kanske dags för det årliga julabadet, vem vet? Ganska tveksamt dock eftersom jag inte har något badkar här, får väl helt enkelt strunta i mitt årliga bad och vänta till nästa år. Så illa luktar jag inte ändå.
 Imorrnbitti har jag bestämt att ha skypedejt med la familia. Kan bli kul men kan även få hemlängtan att slå till ännu mer. Är väldigt glad att jag kommer få en svensk jul imorrn iallafall, det kommer nog kännas mycket bättre!
Nej nu ska jag upp och hämta sista lasset med tvätt sen är allt i garderob och byrå och tvättkorgen är helt tom. Det känns bra och jag känner mig himla huslig skulle jag vilja tala om! Det trodde ni inte om mig va?

Förresten så gjorde jag nog det mest korkade någonsin innan. Satte mig i sängen och skulle kolla tv, tar min kopp med té och häller på någon jävla vänster ut halva koppen rakt över magen. Hela alltet blev brännskadat och jag hoppade rundor och skrek här hemma. Tur att huset var tomt annars hade de nog trott att jag blivit helgalen!

Här har ni en bild på lite av mitt julmys, kände mig kreativ en natt när jag inte kunde sova och gjorde en liten tavla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0