Music make me lose control

Helena: anledningen at uppdateringen är bättre nu är nog främst för att inte du är här! Jag har betydligt mycket mer dötid eftersom spontanitet inte existerar. (Tur att de flesta jag umgås med inte pratar svenska.. HAHA)

Jag har nog inte så mycket att komma med idag heller. Tänkte gå upp och göra mig själv lite kaffe, jag har fått en kaffekokare! Jippie! Mamma, kan du skicka lite gevalia kaffe? Sen efter kaffekokandet blir det nog lite pakning inför morgondagen. Det är en väldans tur att jag kommer ha med min stora bil upp där för då kan jag gömma alla väskor i bilen. Jag är helt fruktansvärt dålig på att packa, packar alltid för mycket. Som i sommras när Helena var här, om vi skulle vara borta över helgen så låg där minst 5 väskor i bilen. Och när vi var på Red Rocks på 4e juli såg det ut som om någon bodde i bilen. Helt seriöst. Men det är bra att vara väl förberedd har jag hört!

Sitter just nu och lyssnar på musik, kör helt random på itunes och känslosvallet är ett faktum. Vissa låtar får mig att sitta och flina som en idiot medans vissa kör en kniv genom mitt hjärta. Det är galet egentligen hur småsmå låtar kan få oss att känna så mycket. Hur varenda liten låt som finns på min dator kan påminna mig om någonting.
 Det kan vara allt från en väldigt rolig utekväll eller bara en känsla som jag hade när jag lyssnade på just den låten första gången. Just nu så spelas "The Kooks-Naive" och då tänker jag alltid på att åka bil med Helena, för den låten spelades alltid när vi var ute och körde.

Nu ska jag förtsätta lyssna och känna, gråta och skratta och minnas.


Minnen <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Hur går det med din engelska?? du snakkar väldigt bra eng nu va? sant? :) ja vill med till USA... finns där många najsiga pojkar?? :P :)

2009-12-29 @ 22:24:00
Postat av: Lina

PASSSS DIG!! Jag är spontan kan inte hlpa att jag är STUUCK här va haha, men vänsta ska du få se när jag kommer tillbaks va

2009-12-29 @ 23:42:23
URL: http://linaindenver.blogg.se/
Postat av: Sabrina

HAHAHAH ni är för roliga :D



Ja mannennnn vi ses snart :D

2009-12-30 @ 04:20:59
URL: http://sabbi.webblogg.se/
Postat av: Helena

aaw :) haha varje gång ja e på jobbet o lyssnar på musik från min ipod kommer det upp låtar då ja alltid alltid tänker på dig :) hihi

2009-12-30 @ 11:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0