Nicke Nyfiken

Jag blir så nyfiken ibland, det vet alla ni som känner mig. Och nu är det såhär att jag börjar bli nyfiken på vilka alla ni läsare är egentligen. För läsarantalet har helt plötsligt höjts drastiskt och jag vet minsann inte varför.

Men det hade varit kul om Du bara med en kommentar hade talat om vem Du är. Vare sig du älskar mig eller hatar mig hade det ändå varit lite spännande att veta.
 Eller var anonym om berätta bara varför du följer min blogg?


Titta vilken gammal bild jag hittade förresten. KUL!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja jag läser men de visste du ju redan fnisssssss. PUSSSSVA

2009-12-21 @ 05:27:37
URL: http://linaindenver.blogg.se/
Postat av: Malins mamma

Hej på dej...Min dotter Malin sticker over there den 4 jan.2010 o ska passa ett tvillingpar i Seattle..Jag har börjat att följa några au pairbloggar o tycker att det är kul o se hur er vardag är...Jag önskar dig en God Jul o Gott Nytt År.....Förresten vill bara säga att du är en modig tjej som har gör din livsresa...:-)

2009-12-21 @ 07:30:04
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: ???

ehmmm

jag börja följa din blogg efter att fått träffa dig :P Jag Bor för tillfället i Denver CO ,

Jag träffa dig genom en viss Lina ;)

Jag har hängt med dig ett X antal ggr!

haha jaa det e berfin :) gillar din blogg vännen inte så konstigt att andra kollar in den! Det händer ju så mkt kul i ditt liv PUSS

2009-12-21 @ 08:05:27
Postat av: linn friman

Jag gör! God Jul snäckan!

2009-12-21 @ 12:05:01
Postat av: Magnus

Måste ju kolla så du sköter dig:)

GOD JUL O

GOTT NYTT ÅR

Sköt om dej.

2009-12-21 @ 17:47:15
Postat av: Johanna Gelinder

Jag kikade in på din blogg först idag!

Är en 20 årig tjej som dansar och modellar, kommer från stockholm!



Kika gärna in hos mig :)

kram

2009-12-21 @ 18:27:31
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Dick

tycker om att läsa om ditt liv i staterna här hemma i svedala händer det ju inte så mycket.God jul och gott nytt år och många kramar!!!!!

2009-12-21 @ 19:11:08
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-21 @ 19:17:30
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm, ja det skulle man kunna berätta med det vore tråkigt.



Kan ju dock säga att jag saknar dig sjukt mycket, nästan så en "snuggle" eller vad katten en sån ful filt heter ;)



Hör av dig asap när du vet hur din framtid blir. Jag vill planera in en tripp till dig när du har börjat skolan, om det blir så. Las Vegas Here We Come, eller bara hålla oss i LA :)



Saknar dig Petra, du gjorde min tid i Denver underbar :)

2009-12-21 @ 21:42:12
Postat av: helena

jaaaaaaaaag läser den ju såklart! <3 men det visste du ju också :P

2009-12-22 @ 04:50:16
Postat av: Nina

Jeg leser bloggen din fordi jeg snart flytter til Colorado som au pair selv, og da er det spennende å lese om hvordan du har det:)

2009-12-22 @ 18:24:16
URL: http://niina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0