Shopping..

Tänkte visa vad jag fick i mitt forever 21 paket idag, mest på Linas begäran men ocksa för att ni borde se min nya kärlek.



Detta är min nya partykärlek- jag har aldrig sett så fina skor i hela mitt liv. Jag var tvungen att ha de. De är liite för stora men fanns inga i str 8 så vad gör man? Jo man köper str 9 och sätter i lite gel-sulor. Topps!



Detta är min nya myskärlek. Så fruktansvärt söta och helt genomvarma är de. Mina fötter svettas tillochmed lite emellanåt, men hellre det än att ha isbitstår!

Sen fick jag hem lite fina flätade hårband också men de orkade jag inte riktigt fot kände jag va.


Sen dessa godingarna köpte jag på walgrens för ett tag sen. Tåstrumpor i mitt hjärta och min mysfilt är också söt.


Nu ska jag kolla Paradise Hotel och imorrn så blir det tidig julklapps-shopping med Lina. För jag är ju faktiskt ledig imorrn, blir lite långhelg minsann!

På återseende mina kära vänner.

Ps. Är jag inte extremt duktig på att uppdatera min blogg förövrigt? Jag förtjänar ett pris, eller iallafall fina julklappar.


Kommentarer
Postat av: Görel

Jo- NU är Petra duktig.. Och du; VILKA SKOR!!!!!

2009-12-11 @ 09:22:01
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0