Snowday

Inte kul alls skulle jag vilja pasta. Korde forst till Stacey imorse, gjorde Charlotte klar for skolan och sen begav vi oss ivag. Traffiken var hemsk och manniskor korde som idioter. Undrar hur manga av de som ligger i diket nu?
Jag korde sakta och sakert men sladdade trots detta som fan, kan aven det bero pa att min bil behover nya dack da de knappt har nagot monster kvar. Men ar det fixat an? Kanske kravs att jag och Charlotte krockar eller kor av vagen innan han far tummarna ur roven.
Far se om det blir kaffe Downtown ikvall, for om vadret fortsatter sahar vill jag inte kora. Kanske kan ta lightrailen visserligen. Vi far val se hur det blir med det senare.
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen innan det ar dags for mig att kora ivag igen, denna gangen for att hamta Charlotte i skolan..

Forresten, jag har lart mig att gora inbakade flator. Helt av mig sjalv, ganska stolt. Sa gar det nar man har en liten 4-aring att trana pa. haha.





Lina, du later stord i min blogg for att det ar sa du ar.

Kommentarer
Postat av: Görel

då har du "utåtbakade" samt fiskben kvar...

2009-12-03 @ 18:40:27
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/
Postat av: S

YO YO YO!

ska ni med till Las Vegas! :D

vi försöker planera att åka i maj-juni, fan vad fett om vi kunde åkt samtidigt!

2009-12-03 @ 20:57:47
URL: http://sandramarklund.blogg.se/
Postat av: Nina

Jeg skulle egentlig reise med Au Pair Care, men de satte meg opp som Infant Specialized Au Pair uten å fortelle meg at jeg bare fikk familier med barn under 1 år, og jeg kasta bort to uker med intervjuer før jeg fant ut av dette. (Jeg hadde lyst på en familie med litt eldre unger.) Jeg ble litt irritert på byrået, så nå har jeg funnet meg en herlig familie gjennom Au Pair International i stedet:)

2009-12-05 @ 01:25:14
URL: http://niina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0