Toppenhelg!

Ledsen för dålig uppdatering men det har helt enkelt varit allt för mycket på gång denna helgen.
 I fredags så hade jag visserligen en ganska slapp kväll innehållande lite filmtittande med en kär vän. Inte så intressant kanske men jag var trött.
Sen i lördags så blev det massa julkalender tittande mest hela dagen. Massa mys och Jul i Kapernaum är fortfarande en favvis. På eftermiddagen begav jag mig hem till Lina, dit kom även Berfin och efter lite tv-tittande begav vi oss till Josh, Brittneys bror.
 Brittney hade ju minsann tagit examen på college så hon höll i en stor fest, väldans trevligt! Träffade massa gamla Evergreen-godingar och flera nya vänner. Det är det jag älskar med det folket, alla är verkligen trevliga! Till och med tjejerna, vilket vi svenska tjejer inte är så vana vid att de är. Såklart finns det alltid några bitchar med en pinne upp i röven. Fast det kommer man tyvärr aldrig ifrån.
 Hursomhelst blev det fest fram till 5 snåret på morgonen och jag fick lite välbehövlig sömn. Sen vid tolv på morgonen tog jag bilen hem och sov några timmar För senare den kvällen var det ju dags för lucia fest!
Jag Sandra och Lina gick ett litet minilucia tåg hemma hos en svensk som heter Rickard. Han hade massa folk hemma i huset, hörde att det rörde sig om ett 50-tal mixade amerikaner och svenskar.
 Vårt framträdande blev väldigt uppskattat så det var kul, att få betalt för det också var inte heller helt fel! Vi fick 20 dollar var vilket var väldans välbehövligt! Sen så hade de julbord och gud vad vi åt. Här var det ris á la malta, janssons, sill, lax, köttbullar, prinskorv och allt annat som hör till. Givetvis fanns där marabouchoklad också. MMMM!

Blev så mätt att efter det  var det hem och vila sig, och kolla på lite Sunes Jul :)

Nu ska jag äta en väldigt eftrlängtad hummer och räksoppa. Mamma, skicka massa fler soppor och varma koppen. Mina är snart slut :/

Och här följer lite bilder från denna helgen.


Lina, min favvo-Brittney och så jag.



Josh och Lina är bra på det ja!



Världens sötaste Rachel och så rumskompis nr. 3 som jag alltid glömmer namnet på..


mina fina flickor!

sen hade jag inte så många fler bilder. vet inte vart min kamera höll hus hel kvällen..


en lucia bild :) hahahaha




Kommentarer
Postat av: LIIIINAAA

yeeeey såååå vackra bilder gulligulli, :) Thanks a lot

2009-12-15 @ 04:30:08
URL: http://linaindenver.blogg.se/
Postat av: sabbi

jag har ju faktiskt sällskap på båda flygen hah:D bara att jag inte pratat med dem förut, trodde jag skulle flyga med 3 andra jag pratat med nu innan resan liksom :P

Gud vad bra! Hatar att flyga, skitdrygt haha

2009-12-15 @ 07:22:17
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0