Värdelös

Jag vet att jag har varit värdelös på att uppdatera på sistone. Men det har helt enkelt varit fullt upp!
Jag är väldans glad att jag har haft ledigt nu i två veckor annars vet jag inte hur jag hade hunnit med allt som skulle hinnas med.

Julafton var toppen, jag och Berfin åkte efter många missöden (ett av de en fortkörningsbot för Petra på 170 dollar, katjing!) hem till Eva med familj. Där vi fick en riktig svensk jul mitt i all amerikansk extravaganzzzzza. Sen på juldagen blev det riktig amerikansk jul, supertrevlig och allt. Blev jättenöjd med mina presenter och sååådant.

Känner att jag är väldans dålig på att skriva idag, kan vara för att jag är trött eller för att jag samtidigt snackar med min käraste Helena som har skaffat man!! Så fokus ligger inte på bloggen just nu.

Skriver när jag känner att jag har mer att dela med mig av..

Kommentarer
Postat av: elin

tuddelu :) tänkte kommentera mest bara för att du ska veta att ja e en av dom som läser :)

2009-12-28 @ 21:43:19
Postat av: elin

hehe :) visst e man dålig på att kommentera hm... ibland..? he he.. huuur har du det där uppe? ingen hemlängtan?? hur länge ska du stanna där? trivs du som aupair? samma unge som alltid?? :)

kramis :)

2009-12-28 @ 21:56:13
Postat av: Helena

HAHAHA söt du e gumman! vill prata mer med dig snart ju, massa mer o berätta! puss!

ps. btw your update is extremly good compare to how it was when i left ;)

2009-12-29 @ 19:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0