16 Februari

Jag känner redan nu att det kan bli en jobbig dag. Förkylningen gör sig påminnd och jag börjar jobba om 24 minuter. Fast jag har fortfarande inte höt någon på ovanvåningen, undrar om de åkte iväg till sjukhuset ändå. C sa att hon hade ont i sitt hjärta och att det slog snabbt varje gång hon hostade. Så de kanske åkte iväg inatt eller imorse. Får väl upp och kolla läget.
 C har ingen skola idag heller, så om hon är frisk får jag väl försöka hitta på något att göra. Med tanke på hur hon mådde igår blir det nog mest vila dock..

Tror att jag måste ta tag i skolgrejen idag kanske, ska maila hon värdelösa Liza area directorn och fråga ur jag ska göra. Kan väl förvänta mig svar om sisådär 3 veckor.
 Till posten idag också! Lite vykort att posta och paket att skicka.

 Fake Smile.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag går gärna i skolan med dig! Det är aptråkigt att gå själv :P



Min pyjamas var precis på gränsen, linnet var lite väl tajt. Så nu får jag svälta mig lite, haha

2009-02-16 @ 21:32:05
URL: http://emmschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0