Amerikanska Brev på väg!

Idag postade jag paketet till min bror. Dyrt var det minsann, tänk på det bror, jag gillar paket! men inte speciellt svårt och krångligt.

Sen köpte jag lite frimärken också så jag tror minsann att jag ska lägga mig i sängen och knåpa ihop lite brev, mest till mormor och Gert och sen morfar eftersom de inte är speciellt snabba när det gäller msn..
Jag har till klockan fem på mig för då vaknar Charlotte.
Och jag känner att jag vill spendera så mycket tid som möjlig med henne nu i början så att det inte blir något problem sen. Hon vill till exempel fortfarande att mamma och pappa nattar henne, så hon måste nog känna att hon kan lita på mig helt först.

Nu brevskriveri. håhåjaja.


Kommentarer
Postat av: Nicole

kul blogg...har alltid velat åka till usa =)

2009-02-02 @ 22:58:16
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0