Dagens

Positiva:
En toppen trevlig shoppingtur på Park Meadows med Emma. Jag inhandlade presenter till massa vänner men nu blev jag kluven vem som ska få vilken till sin födelsedag. Alecs är iallafall bestämd och jag hoppas att hon blir glad!
 Sen svullade vi mest. Åt kinamat på "panda" som var oerhört gott och inte så amerikanskt. (Förövrigt åt vi kinamat igårkväll så dubbelt upp!)
Kinamaten gjorde oss otroligt extremt mätta, trots att jag inte hade ätit frukost. Men när vi sen skulle gå vidare fick vi syn på en festlig godisbutik. Hej, jag är inte den som är den!
Vi köpte massa lustiga godissorter såsom, candy corn och burned mashmellow plutt. Lustigt men candy corn var oväntat smarrigt!
Sen hittade jag Big Red. Tuggumminas tuggummi och nu orginalet. Inget fusk som vi har i sverige med halva smaken. Detta var äkta prima vara smask.
Som om inte godis och kinamat var nog fick vi för oss att en Ben&Jerrys milkshake har väl ingen dött av. Yeah right. Har aldrig varit med att choklad har fått en att må så dåligt. Emma tvingades knäppa upp knappen i byxorna medans jag mest rapade i tid och otid.

Ett stycke nästan kräkande Emma till er tjänst! Har jag förresten berättat att hon bor i Simrishamn, hur sjukt är inte det egentligen?


 Sen fick jag lite cravings efter skor. Måste åtgärda det snarast!

Negativa:
Att natta Charlotte.
Doug och Stacey ville gå ut och äta med några kompisar ikväll och självklart ställde jag upp med att passa C.
Eftersom hon inte riktigt har anset att jag har varit redo att natta henne fick hon frågan flera gånger om det var okej. Och enligt hennes snälla jag var det okej.
 När det sedan var dags för hennes bad brast allt. Jag tror att jag har fått tinnitus av allt hennes skrikande och gråtande. Inte ens time outer gjorde denna situation bättre. Men tillslut (läs en timme efter bad) var hon iallafall tyst i sitt sovrum. Tills hon hörde garagedörre gå igen och hon började skrika efter mamma. Som tur är lugnade hon sig ganska snabbt när de varit uppe och sagt godnatt.

Hoppas att dessa två veckorna utan Stacey kommer att gå bra.



Ps. Imorgon ska jag köra bil helt själv till okända platser, lite småläskigt såhär när jag tänker på det. Men Dou tycker att mitt lokalsinne är ovanligt bra. Huh? När hände det egentligen?

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha helt sannslöst vad man kan stoppa i sig :P Men jaa skoshopping sooon! Vi får ta en sväng till downtown snart :D

Usch ja been there done that när det gäller nattningen, öronproppar borde inskaffas :P

Hoppas körningen går bra imorgon! :D

2009-02-09 @ 07:30:24
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: alec

hihi du är ju för söt =) Jag kommer gilla allt som är från staterna ;) hoppas det går bra med körningen =)

2009-02-09 @ 09:32:11
Postat av: baaaaaaaaaaaah

Big Red är ju jätteäckligt, smakar inte det typ kanel eller ngt? :P



haha ja just det, vad glad jag blev, nu kan jag ladda ner den där bob hund låten!! dem är fan roliga! :P



så du ska bli bunny? :D :D :D mitt ansikte har fastnat i ett sliskigt leende som vägrar ge sig...är jag en dålig människa? ahahahaa! ;)

2009-02-09 @ 18:09:35
URL: http://barbatartek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0