Just nu

 
Jag började gråta litegranne precis. För mormor skrev ett sånt fint brev och jag älskar och saknar henne så mycket och jag vill att du ska skickas hit i ett paket på min födelsedag mormor! Du är så liten att man säkerligen kan posta dig i en vanlig brevlåda.


Sitter och läser igenom kurser som börjar på College denna våren. Babymonitorn är såklart också med. Alltid.


Jag organiserade min ena hylla litegranne. Kolla vilka färgglada kuvert! Nu ska jag bara lägga i mina brev däri också och hinna ta mig till posten någon dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ingenstans i USA =) ska till London=)

2009-02-23 @ 23:04:39
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: S!

åh den fina boken ! hoppas du använder den :)

2009-02-23 @ 23:55:44
Postat av: Anonym

hehe, lycka till med collegekurserna. Det är faktiskt riktigt kul med college, känns som ett steg i rätt riktning.

2009-02-24 @ 02:39:41
URL: http://novo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0