Lillördag

Om detta hade varit en onsdag som alla andra och om jag hade befunnit mig i kalla Kristianstad vet jag nog vad som hade utspelat sig denna lillördag.
 Och det är faktiskt ganska skönt att slippa det trots att jag någonstans i bakhuvudet saknar det litegranne. Egentligen saknar jag nog festen. Jag har snart varit här i en månad nu och fortfarande inte festat. Men har man fullt upp så har man.
Hursomhelst har vi planerat att ta tag i det nästa helg. Mest för att se om utelivet här är något att räkna med. Om det är som hemma blir jag bara ledsen. För det enda som var bra med att gå ut hemma var mina kompisar och nu har jag inte de längre. Mina nya kompisar har inte riktigt nått den nivån än. Men snart någon dag..


Hej vänner, saknar ni min snygga nuna?




Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är bra för dig att det inte har varit så mycket festande nu för innan du åkte var det mycket fest

kroppen behöver vila ibland



puss

2009-02-18 @ 23:58:12
Postat av: s,

du har kvar oss, fast bara på en annan kontinent :) pch det är ju inte riktigt samma sak utan dig ! :)

2009-02-19 @ 02:36:47
URL: http://fisfia.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha, självfallet gör vi det! Framförallt i den vinkeln! =)

Jag hoppas du rockar USA!

2009-02-19 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0