Mamma!

Vad tror du egentligen att du ska skicka?

SALTLAKRITS! Jag behöver saltlakrits. Detta är ren tortyr. Som tur är hade min tyska vän Svenja ett litet lager hemma. Det tackar vi för! Men jag kan liksom inte åka hem till henne för att äta lakrits hela tiden.

Åh! Idag körde jag helt själv förresten, nananana you can't touch this.

Sjukt stolt, och jag älskar att köra här nu.
Charlotte, Doug och jag var ute och åt middag för Stacey jobbade sent. Så här så det ut.



Så nu fick ni minsann en bild, nu ska jag bara fixa bild på Stacey och var det något mer ni tjatade om?



Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har ju precis kommit dit så det var väl inte så längesen som du åt lakrits och tänk på att vi ska ha samma storlek när du kommer hem Hi Hi. Vad söta dina matkompisar är.Trivs du fortfarande lika bra?

Hur mycket är nu klockan hos dig och vilken dag är det? Mormor sa något helt annat om tiden så jag måste få det bekräftat. Puss Puss saknar dig snyft

2009-02-03 @ 04:15:44
Postat av: Petra

Haha, jag ska göra mitt bästa minsann! Går allting bra nu efter operationen? Hur mycket har du gått ner?

Jag ska ta reda på numret hit också, stacey glömde ge mig det men ho sa att ni kan ringa när ni vill. Och jag gav adressen till POntus!

Jag trivs jättebra är fortfarande lite trött och så men jag gör mitt bästa. Stacey vr precis nere och frågade om jag hade hemlängtan och att jag kunde prata med henne om något inte kändes bra och så. Så ja, det känns verkligen toppen!

Klockan är kvart i nio på kvällen just nu, vad sa mormor? Jag håller på att skriva et brev till henne nu förretsen. så om du kunde skicka adressen hade det varit bra!

Saknar er med! Pusspuss.

2009-02-03 @ 04:50:32
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Ha,ha. De kör väl som galningar i usa. Jag vet när min plast syster kom hem från chicago första gången. Hon körde som en idiot här. Så hon lärde sig fort hur man gör i amerika.



Ha en skön tisdag. När du vaknar alltså. För just nu så sover du nog. he,he

2009-02-03 @ 09:38:42
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0