Social Security Number.

Efter vi har hämtat Charlott i skolan ska vi åka iväg och fixa ett amerikanskt personnummer till mig. Sen blir det att göra teoriprovet till körkortet och förhopningsvis kan jag göra körprovet imorgon.
Det ade underlättat ganska mycket känner jag, om nu inte tyskarna följer med på bion. Emma har liksom inget körkort än..

I går åt vi på Chick-fil-A det är smaskigt där. Idag blir det nog lunch på noddles & co om C får bstämma.

Nu måste ja läsa klart min Colorado drivers handbook. Så att jag fixar teoriprovet vava.



Kommentarer
Postat av: Moa

Ställ en fråga i min frågestund <3



kram!

2009-02-05 @ 17:31:10
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0