Tidsbrist.

På grund av tidsbrist lite hela tiden svarar jag inte på era frågor och hit och dit i era bloggar.

Men Görel undrade iallafall hur varmt här är, och då menar jag varmt! Sisådär 15 grader på morgonen och sen så stiger det upp till 20 25 på eftermiddagen. Men tydligen är det ovanligt att det är så varmt i januari. De sa att det skulle bli kallare idag för att det skulle snöa. Så vi får väl se vad som väntar när jag går utanför dörren.

Ja Ida, en hamburgertelefon!! Jag ska bara fråga min värdmamma om hon tror att det funkar med samma uttag i sverige. Isåfall inhandlar jag den snarast :D


Nu är det bowling som gäller, ska bara klä på mig litegranne först.

Kommentarer
Postat av: alec

vad kul det är om att läsa om ditt liv på andra sidan, but I miss youu!

2009-02-02 @ 08:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0