TyskShopping

Idag så har jag varit med på Charlottes tennis och kollat lite där hur det går till. Sen träffade jag två tyskar som bor i närheten av mig. De visade mig shoppingcentret och vi strosade rundor där ett tag. Tyvärr är jag fortfarande helt seg i huvudet och hade absolut ingen ork till att prova något.
 Men däremot köpte jag riktigt snygga grejer till min käre bror som faktiskt fyller år snart. Så imorgon ska Stacey följa med mig till posten och visa hur jag gör när jag vill posta paket.

Och bara så att ni vet det därhemma så förväntar jag mig paket och kort och brev! Så jag vill inte direkt skriva ut adressen här, men fråga för tusan!
Sen har jag massa ramar att fylla, så jag blir jätteglad för foton som gör att jag kännermig mer hemma. Mitt fina fotoalbum funkar inte så bra..

Efter shoppingrundan åkte vi hem till Svenja och sen till Miriam så att jag fick se hur de bodde. Jag har nog haft väldigt med tur i frågan om familj iallafall!
 Sen åkte vi "hem" till mig och kollade på film, som vi förövrigt hyrde genom en automat sjukt coolt.
De åkte precis hem och jag är mest bara trött.

Saker som jag lyckades med idag.
-Sabba displayen på min amerikanska mobil.
-Orsaka översvämmning på toaletten.

Jag tror att de skickar hem mig snart.


VET NI VAD FÖRRESTEN!?!?
Idag inne på Urban Outfitters hittade jag, vänta TRUMVIRVEL.
En Hamburgertelefon och en Pussmun/läpp/whatever telefon. Jag är kär jag är såld-  Så nu vet ni vad jag kommer komma hem med ! :D Min kära banan ska få kompisar!


Imorronbitti ska vi åka och bowla, yeah!

Kommentarer
Postat av: Ida

Faan va fint Pirta :D Du har ju det hur bra som helst! En hamburgertelefon kan ju vara något av det tuffaste som finns. Puss på daaj

2009-02-01 @ 13:22:07
URL: http://confusi0n.blogg.se/
Postat av: görel

VARMT? Hur många grader då? Elin är i Norge med svinkallt och mycket snö, men hon verkar må bra m kompisar och boende! Kram!

2009-02-01 @ 13:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0