Drömfångare

Jag är ledsen om jag tjatar sönder er med mitt usa-prat men jag börjar bli så nervös!

Det går inte en endaste natt utan att jag drömmer om missade flyg och felaktig packning. Detta är så frustrerande att jag inte alls sov inatt. Jag satt och filade på mitt pre-departure project istället som måste bli bättre än bäst. Vilket det antagligen inte kommer bli så det leder till ny ångest.

Jag vet väl inte vad man leker för lekar med barn. Jag kan inga speciella sånger, sagor eller kakrecept som jag vill dela med mig av. De barnen jag har passat innan har varit väldigt självgående.
 Vad har jag gett mig in på?

Det kanske hade varit helt okej om allting hade slutat vara så fruktansvärt avancerat.


Får se om det blir en sömnlös natt återigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0