Hujedamig!

Vilket kaos allting är!

Efternamn ska vara först och inga prickar på bokstäverna får användas. Vem beslutade sig för att vända världen upp och ner precis nu?

Förvrigt sitter jag helt ensam (minus alla andra okända passagerare) på ett nattåg upp till stockholm den 12e Januari. Och på ett vanligt tåg på eftermiddage den 13e januari.
 Detta är väldans tradigt tycker jag och jag hoppas på samma incident som förra gången jag åkte tåg. Det vill säga att jag hamnade brevis världens mest pratglada tjej och hennes söta unge. Hon var visserligen lite konstig men hej, weirness har väl ingen tagit skada av?


Nä, nu får jag väl ta mig i kragen och bege mig bort till nya huset. varje gång jag besöker gamla huset för att utnyttja internet har jag ett litet usb-minne så att jag sakta men säkert kan föra över all musik och alla bilder.
 Jag vet, lite omständigt sätt. Men när jag nu ändå springer här fram och tillbaka femtioelva gånger om dagen.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: emma

Ååå, antar att du ska till ambassaden! Kommer ihåg när jag åkte dit, du är snart här Petra! N.Y är underbart! Du har verkligen något att se fram emot =D

2009-01-08 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0