Jag vill känna att jag lever

Imorgon händer det.
Imorgon ska jag träffa min farmor och farfar för första gången på minst 12 år.
Det är så knäppt egentligen, att bara för att min pappa var en idiot har jag mist min farmor och farfar.
Dumt.

Usch, jag börar bli nervös inför imorgon, vad säger man?
-Hej jag heter Petra, ert förlorade barnbarn!

Jag tycker att jag har allt för mycket att vara nervös för nuförtiden. Det kan inte vara bra för hälsan.
Men detta får mig iallafall att koppla bort usa för en stund.

Då slipper mina nerver iallafall jobba dubbelt!

Men jag har ändå en mormor som är bäst i hela världen.   ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

ååh min pirta, hur ser dina festplaner ut för helgen dåee?

2009-01-21 @ 23:21:59
URL: http://confusi0n.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och sen har du ju världens bästa MAMMA också Puss Puss

2009-01-22 @ 00:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0