Jetlaggad

Visst har jag hört människor prata om detta förr. Men att jag skulle bli det? Pyttsan

Jomenvisst. Jag går i slow-motion hela tiden men trots detta vaknar jag upp klockan sex på morgonen. Weird.
Stacey förklarade att det kunde vara på grund av luften också. Eftersom vi är så högt upp är luften tunnare och man kan må dåligt av det om man inte är van. Men bortsett från lite smärre huvudvärk mår jag brao.

Usa är ett lustigt land har jag kommit på.
Drive-through Apotek och big-pack antidepressiva.
Halvfabrikat och färdigmat så långt ögat kan nå.


Förövrigt fyller min käre bror år snart. Är det någon speciellt från amerika som önskas? Typ Big Mac och Co?

Kommentarer
Postat av: görel

När JAG var i USA och kom hem så sov jag inte EN blund på 4 dagar (Sant)Så visst är det jobbigt!! Kul du verkar trivas!

2009-01-31 @ 13:43:48
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/
Postat av: emma

Det där med drive in är toppen till man inser att man inte har bil och måste köa mellan de andra bilarna för att ta ut pengar i drive in banken, katsching! Vad underbart att din värdmamma är på våra planer! Vi får höras mer när det närmar sig! Maila mig ditt am. nummer på facebook eller något. Puss

2009-02-01 @ 03:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0