running time

Oj vad fort det igår! Idag är det endast 11 dagar kvar. Och inatt fick jag mail av min värdmamma där hon konstaterade att det enbart var två veckor kvar tills jag befann mig hemma hos de. Helt sjukt.

Idag måste jag fixa lite ego-bilder eftersom Charlotte ville se hur jag ser ut. Tydligen hade hon blivit jätteglad när de berättade för henne att jag också var svensk precis som Anna, deras nuvarande au pair. För då kunde hon fortsätta sjunga alla svenska barnvisor som hon hade lärt sig. Och så sa hon även att Charlotte hade lärt sig mitt namn! Men jag undrar hur det låter, med tanke på att inte ens föräldrarna kunde uttala det. Haha.

Hittade världens finaste presenter till Charlotte i Stockholm iallafall så nu är det bara värdföräldrarna kvar. Vad kan man köpa till de egentligen?


Ikväll blir det massa mys hemma hos Wanja, dock vet jag inte vad jag ska ge till henne. Jag har två förslag. Båda smärtar lika mycket att ge bort men jag vet ju att hon gillar det.

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Det hade varit riktigt mysigt att gå på stranden! Fajter har aldrig gjort det så det blir nog livat. Skulle åkt till havet här i Kalmar idag men det blev mulet och stranden i Yngsjö lockar mer. Men jag kör till dig så jag är där innan lunch. Mamma ska iväg på kvällen så bäst att komma iväg så vi får några timmar. Kram

2009-01-15 @ 13:47:35
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/
Postat av: Wanja

din present var bäst i hela världen

2009-01-16 @ 15:12:56
URL: http://wanjuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0