TVÅ DAGAR

Förresten. Har jag möjligtvis glömt att berätta att jag faktiskt FLYGER TILL USA PÅ MÅNDAG MORGON?

Okej, ni kanske har hört det innan.


Men som ni ser är det bara tvååå dagar kvar.

Och min packning går sakta men säkert framåt, dock ser det fortfarande förjävligt ut på sina ställen.

Elin är iallafall världes snällaste som kunde fixa in mig på klipp/sling imorrn. Det behövs verkligen. Mitt hår är en fullkommlig katastrof. Och nu när jag sitter och oroar mig såhär mycket och tänker för mycket så drar jag mitt hår.
 Ja ni hörde rätt.
Jag inbillar mig att vissa hårstrån är tagel (och några enstaka känns så) och då vill jag bara dra av de så snabbt som möjligt.

Så om inte jag slutar oroa mig för allt blir jag väl flintis..

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Haha, du är ju för söt! :P



Klart jag skulle kunna skicka det dit, men portot blir ju naturligtvis lite dyrare dock... Det är en annan som visat intresse för det, men jag vet inte om hon vill ha det, annars kostar det 120kr :)

2009-01-24 @ 00:58:32
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gött med USA , vart i USA ska du?

2009-01-25 @ 14:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0