Värsta scenariot.

Innan när jag och Börje var ute och gick med hunden så berättade jag för honom om mina mardrömmar. Ni vet de med att missa flyget, hamna i Hong Kong istället för New York och så vidare.
Sen mitt i min berättelse kom jag på det som nästan var ännu värre. Tänk om ungen inte gillar mig? Tänk om hon börjar gallskrika så fort hon får syn på mig och helt enkelt vägrar att ha mig som au pair. Det lär ju vara sådant som har inträffat någon gång i världshistorien. Vad gör man då?

Jag känner att jag är väldigt positivt inställd till hela detta äventyret och väldigt stolt över mig själv att jag inte målar fan på väggen i förväg.

Nej nu ska jag minsann traska bort till andra huset i mina nya helfodrade, fotriktiga och jättfula skor. Tack för den!

Förrsten håller jag på med ett litet fotoalbumprojekt hemma. Och imorrn kommer alla på min middag att tvingas delta i mitt projekt.
Sug på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0