Funny phonecalls & 2ans B-day

Igår ringde Cameron mig helt oväntat. En kille vi träffade när vi var ute förra helgen. Tydligen ville han att vi skulle komma till Denver eftersom han skulle åka till Florida en månad och sen tillbaka till Washington. Men inte kunde väl jag och Emma åka till downtown klockan tio på kvällen när det var jobbdag dagen efter. Nejnej. Trots han försökte locka med mig till deras supercoola lägenhet. Nejtack. Haha. Dock ska vi träffas när han kommer tillbaka till Denver igen i vår. Trodde han ja..

Och just nu precis så fick jag yterligare ett myskosamtal. En kille försökte trodde verkligen att jag var dum i huvudet som inte mindes honom.
- Skojar du med mig? Vi har smsat flera gånger och träffats ute typ fem.
-Ehhm, vad tror du att jag heter?
-Anna?

Haha litegranne fel där kanske. För er som inte vet så är Anna au pairen som var här innan jag kom hit. Men killen var i vilket fall trevlig och det slutatde med att vi snackade ett tag och jag blev medbjuden till någon välgörenhets-konstutställning på fredagkväll. Tyvärr så är jag i Aspen då va.
Men han tyckte minsann att vi kunde höras av när jag kommit hem. Och inte gjorde det något att jag var för ung för att festa.
-Du behöver inte bry dig om att fixa något falskleg. Om du går med oss kommer du in.

Yes! Där har vi det Emma, vi ska bara vara jättetrevliga och bli bästis med dessa killarna sen är allt fixat. göddigt.




GRATTTIS PETRA2 PÅ SYSTEMDAGEN! JAG ÄLSKAR DIG!
(Du kanske kan få vara Petra1 nu när jag är iväg om du är snäll hest.)




Och puss på Frida Sofia och Anna också. Trevlig pratsund jag fick med er allihopa. Jag älskar er med!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var ju trevligt att du samtalat med dina kära kompisar i Sverige. Och sen behöver du inte bry dig om killar för du kan vara utan detta året. Puss Puss

2009-03-05 @ 03:30:05
Postat av: görel

Ja, kompisar är bra att ha, kända som okända!!

2009-03-05 @ 11:35:36
Postat av: Anna

Hallå Petra!!



Har du det bra over there?

Ser att du verkar trivas! :) Vad hette killen som ringde? Det är en snubbe som är skum, träffade honom ute en gång i somras sen hörde han inte av sig förrän nån månad innan jag åkte hem.. Kommer ju inte ihåg vad han heter nu, men han verkar som sagt väldigt skum så han kanske du inte ska träffa. Var det David eller Ray så är det lugnt, dom är schyssta! Känner bara att jag var lite väl naiv när jag var där, o även fast det inte hände nåt farligt så ska man nog inte lita på skumma amerikaner alltid!! :)



Krama Charlotte från mig o ha det super!!

2009-03-05 @ 12:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0