Love Is In The Air

En fågel har viskat i mitt öra att Frida Hessbo minsann har gått och blivit kär.
Lite pirrig i magen var den senaste uppdateringen jag fick men visstvisst.
Här försvinner man i någon månad och mitt lilla barn går och kärar ner sig. Detta är inte okej. Eller jo det är det egentligen men jag skulle vilja godkänna killen sådär lite smått först. Jag känner att fridas tidigare äventyr med hässleholmspågar inte har varit så väldans lyckade.

Men jag får väl helt enkelt lita på att barnet mitt gör det rätta och jag är bara lite arg för att hon är otrogen. Jag menar, egentligen var det jagsom dumpade henne när jag flyttade till Amerikatt. Eller?




 

ILY


Kommentarer
Postat av: anna

hahahah, den är tagen när vi var på någon förfest hos Philip. Du vet då när vi blev utslängda av hans ex flickvän senare. haha! sjukt fint=)



Ja jag tänkte börja läsa boken nu faktiskt, blir ju lite fel ordning att se filmen först men får göra ett undantag denna gången=) Ja du måste se filmen för den var riktigt jävla bra!!!! :D

Allt är bra med dig och så?

2009-03-17 @ 14:17:47
URL: http://annaholmqvist1.blogg.se/
Postat av: Vanessa

sv; jodå min dag har varit perfa. självdå :)`?

kram

2009-03-17 @ 20:54:49
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/
Postat av: Hessan

hahaha PETRA nu går det minsann inte att hålla något heligt längre, det har inte slagit dig att typ HALVA kristianstad läser dinblogg, eller okej kanske inte halva men iaf ganska många!!!!! haha jaja du vet att jag älsakr dig ändå och vi måste prata snart min kära! pussspussssssss

2009-03-18 @ 01:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0