Moderkaka

Jag vet att du planerar att skicka ett paket till mig. Och jag ber dig om du inte har gjort det ännu.
Skicka med ett Deciliters mått. Jag blir galen på detta. Jag vill baka kaka, och bröd för jag hittade lingonbröd mix i skåpet.

Sen var brunsåsen väldigt uppskattad igår. Så lite fler blå band hade inte varit fel.





Idag bakade jag och C kakor. Det var det enklaste på länge. För degen var fördigköpt så det var bara att trycka ut lite olika figurer in med de i ungnen och sen dekorera de.
Barnsligt enkelt.
Föressten har de mycket roligare saker att dekorera med här. Idag gjorde vi St. Patricks Day kakor eftersom det faktiskt är dags för det snart.

Så på lördag blir det karneval i Denver på dagen och sen fest på kvällen. Denna gången med tyska Simone och någon Ana från Ukraina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, hate to say I told you so ;P

(när det kommer till deciliter måttet ;) )

2009-03-17 @ 19:45:15
Postat av: SOFIA ÄR MITT NAMN!

det var jag, sofia heter jag,

2009-03-17 @ 19:45:47
URL: http://fisfia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0