Obehagligt skulle jag vilja påstå,

Okej, ni som faktiskt känner mig vet att jag har varit lite sådär skräckslagen över en gatulampa hemma på kärleksgatan.
Ungefär varje gång jag har varit ute och rastat hunden så har det varit en speciell lampa som har släckts varje gång jag gått förbi den.
Alla har minsann bortförklarat detta med att det ligger grejer och sladdar under vägen.

Men förklara detta då tack.
En lampa in till min gata här i usa släcks varje gång jag går eller kör förbi den. Endast när jag åker förbi ingen annan.

fan.


Läskigt.

Kommentarer
Postat av: görel

Petra-duktig bloggare!! Kul att följa dig!

2009-03-12 @ 10:24:32
Postat av: Lotta

Fick precis veta att det blir hela goda ,glada gänget av feriearbetare som var hos mig i fjol kommer i sommar igen, förutom just du, snyft. Vi får försöka klara oss utan dig.Vi kommer att sakna dig. Du får ha det gott "over there"

2009-03-12 @ 15:34:00
Postat av: Anonym

KUNGLIGT SÄLLSKAP? hoppas du syftar på Carl-Philip!!!!!!! wooew.

haha men jao, jag kanske ska spendera springbreak helgen hos en annan tjej. men vi håller det öppet tills det närmar sig! :D

2009-03-12 @ 20:03:42
Postat av: baaaaaaaaaaaah

hahaha universum vill dig ngt viktigt! :P

2009-03-12 @ 20:59:20
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tror fortfarande på den där alien teorin :P

2009-03-12 @ 21:49:35
URL: http://emmschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0