St. Patricks Day.

Som sagt kommer bilder från paraden sen när jag hämtat min kamera hos emma.
Men redan nu kan jag bjussa på lite bilder från festen. Egentligen skulle vi gå ut men sen blev det lite för sent med tanke på att allt stänger två här.
Josie ringde en kompis och visst kunde han ställa up med sin lägehet. Det blev en liten gettogether som han kallade det med sisådär 20 pers.
Nästa fest är det 80-tals tema med 60 pers. Jag trivs med upplägget.


Vi dansade CanCan som jag givetvis skulle förstöra med att tappa min sko mitt i allt..



Världens bästa Josie och Danin



Jag och Emma står och överlägger med Dj Nicos.



Glömt namnet, Simone, Glömt namnet.



Nicos kvällens värd och ytterligare en som jag glömt namnet på.

 

Bästa Danin och Bästa Ana.



Bästa Emma, Jag och Simone



Och så får Mark och Danin avsluta kvällen.

Kvällen som blev natt som blev morgon. Och jag är väldigt glad att jag somnade i bilen på väg hem för ana var inte världens bästa förare, ett tag trodde jag nästan att hon hade smygdruckit på festen.


Kommentarer
Postat av: görel

Bästa Petra var oxå med tydligen!

2009-03-16 @ 19:35:33
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0