The Church och resten av helgen

I fredags blev det som sagt utgång och det var minsann riktigt trevligt. Iallafall var det trevligt tills fyllan hade lagt sig och vi insåg att vi faktiskt inte kunde köpa någon dricka på stället. Heja.
Åldern inne i kyrkan var väldigt mixad tyo mellan 18-50 men det är väl härligt? Vem har sagt att åldern har någon betydelse?
 Och dresscoden var så slampigt som möjligt, om jag hade kunnat smygfota mer hade jag gjort det. Lätt.
Folket var mer höga än fulla och Emma stod för kvällens enda hångel med en konstvetare. Vi blev inbjudna till en cool lägenhet i downtown men tackade nej som de duktiga flickor vi är. Dock var vi så olydiga att vi inte tackade nej till skjuts från tågstationen. Men jag vill tro gott om folk och i detta fallet hade vi som tur rätt! Vi fick skjuts hem på några minuter istället för att gå i 8minus i 25 minuter. Det är vid sådana tillfällen jag tror på mänskligheten!

Sen blev det bakisfrukost på Mimis Café och vår kära servitör tyckte nog att vi såg så förstörda ut att han bjöd oss på fyra muffins att ta hem. Underbar kille, han gjorde hela vår dag. Lätt. Synd att vi inte gav honom mer dricks bara...
 
Senare på lördagskvällen blev det köttbullar sås och potatis, vi hittade till och med rödvinbärs gelé så vi var i himlen. Jag åt någ officiellt mitt godaste mål mat sen jag kom hit trots att köttbullarna blev helt missformade.
Ungarna uppskattade det iallafall och jag och Emma uppskattade att de iallafall tog av tallrikarna från bordet.

Efter maten blev det film "We are Marshall" den verkade bra men dessvärre somnade både jag och Emma i soffan. Får väl kanske se den någon annan dag.

Här ar ni iallafall lite bilder från helgen som gått.



 Såhär kan det se ut när man måste korsa värsta skumpiga ängen. Bestämmer sig för att ta av sig skorna, inser att det är flera minusgrader. Sätter sig på marken och tar på sig skorna igen.

 Tyska Hadil och Norska Kari (eller hur det stavas).

 Finska Hanna och jag. Ser väldigt nyktert ut skulle jag vilja påstå.

 Här kan man gå klädd hur som helst.

 Vi hittade riktiga amerikanska negrar. HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHA

 Jag Emmas hångel  och Emma. Hahahaha


  Jättehöga människor..

 Offeraltare, läskigt..

Döda fötter.

 Detta kallar jag frukost :)

 Kjydabollar!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Synd vi inte fick foto på han som såg ut som han skulle döda dig när du fotade offeraltaret ;P

2009-03-01 @ 20:59:27
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: Håkan

Tjenis Petra!!!

Fan vad kul med fylla ju! Hade jag o Börge oxå i helgen!!!!!!!!

Är alla så lättklädda i USA så skall jag lätt komma över o festa S

kramis från kocken!

2009-03-02 @ 11:56:37
URL: http://fnkocken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0