Mest bara för att.

Utmanad av STINA MANDER.

1, Tre jobb jag har haft

Kioskajobbare
Scanstyckare
Barnpiga

2, Tre platser som jag har bott/bor på:
Kristianstad
Yngsjö
Denver, USA

3, Tre saker jag gillar att se på TV:
Desperate Housewives
Filmer
How I met your mother

4, Tre favoriträtter
Pyttipanna
Korvstroganöff
Kycklingfilé med ris och vtlökssås

5, Tre platser jag skulle vilja vara på just nu:
Precis just där jag är
Hemma i Sverige
Bahamas

Jag utmanar: Annuska, Steff, LOLLO, Görel och Emma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha, som fan att jag ska göra den XD

2009-05-12 @ 19:37:04
Postat av: LOLLO

Varför står inte mitt namn där? Hmmm

2009-05-12 @ 19:37:29
URL: http://bahumba.blogg.se/
Postat av: LOLLO

Alltså efter postat på den första kommentaren, hahahah, fan va rörigt det blev nu, men allt jag vill säga är: SOM FAN ATT JAG SKA GÖRA DEN XD XD XD haahhaha

2009-05-12 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0